Návrh k Types od Spaces

N úvod k tomuto cvičení přikládám skicu a půdorys celkového uspořádání instalace Types of Spaces v Mexiku, která se skládá z 6 čtvercových, nezastřešených místností poskládaných za sebou. Všechny mají průchody srovnané v jedné linii a tvoří tím takovou uličku. Každá skupina dostala jednu místnost a úkol, vymyslet její nové využití.  
Nejdříve jsem se snažila najít nějaké nápady pomocí myšlenkové mapy, kde mě nejvíce zaujalo slovo "otevřený". Naše skupinka totiž přišla s návrhem, že jakožto součást celého komplexu, na kterém se podílíme celý ZAN, by naše kostička mohla mít funkci šatny. Ta se hodí téměř všude, takže ať už bychom ve finále vytvořili s ostatními cokoliv a našli naším kostkám jakékoliv využití, tak šatna zkrátka je univerzální. 


A tak jsem si během návrhů začala hrát spíše s interiérem šatny. V návaznosti na slovo "otevřený" bych chtěla udělat "X-ové" stěny např. z dřevěných lamel, aby skrz ně bylo vidět, ale zároveň se zachoval původní půdorys a nějak oddělily prostory. Dále by součástí těchto lamelových panelů mohlo být např. také zrcadlo, věšáky na oblečení, tyče s ramínky, samouzamykatelné skříňky a nebo případně nějaký pult s obsluhou.
Co se týče půdorysu celkového uspořádání kostek, tak se mi nejvíce líbí uspořádání do tvaru písmena "W", což je jeden z návrhů, na kterém jsme se domluvili s ostatními. 


Dále jen fotky z procesu vytváření našeho modelu.






Žádné komentáře:

Okomentovat

analysis: chapter two

 I přes to, že nějakou analýzu už na blogu mám, tak byla dělaná značně ve spěchu a pár informací jí schází, a tak jsem se rozhodla udělat po...