antikódy

Vybrat 15 různých slov spojených s naší středeční exkurzí po Praze nebyl tak těžký úkol, horší bylo z nich vytvořit kompozice inspirované Havlovými antikódy. Pracovala jsem ve wordu, jelikož mi to přišlo jako nejlepší navázání na Havlovu tvorbu, při které on sám pracoval se psacím strojem a využíval jeho možností, všelijak posouval a otáčel papír po válci, měnil typy písma a nebo pracoval s interpunkčními znaménky. Moje vybraná slova jsou:

  1. barák
  2. funkce
  3. pivo
  4. beton
  5. modul
  6. skica
  7. obdivuji
  8. palác
  9. požár
  10. schody
  11. únava
  12. mramorový
  13. architektura
  14. exkurze
  15. pražský
Nevím, jestli všech 15 slov mělo být propojeno do jedné velké kompozice, jestli ano, tak se omlouvám, ale na to můj mozek momentálně už neměl kapacitu a tak jsem udělala několik menších samostatných kompozic, kde jsem se aspoň snažila nějak propojovat jednotlivá slova spolu.




 

1 komentář:

  1. super... vyber ty nejlepší a umísti hje každý vždy na jednu stránku...

    OdpovědětVymazat

analysis: chapter two

 I přes to, že nějakou analýzu už na blogu mám, tak byla dělaná značně ve spěchu a pár informací jí schází, a tak jsem se rozhodla udělat po...